Skip to main content

Veelgestelde vragen

Hoe laat kan in in- en uitchecken?

Inchecken kan op onze wisseldagen maandag en vrijdag vanaf 15.00 uur. Uitchecken op maandag of vrijdag kan tussen 9.00 en 10.00 uur. Ga je een dag eerder weg? Dan is later uitchecken geen probleem. Graag overleggen we dan bij aankomst alvast wanneer het uitchecken plaatsvindt. We hebben geen receptie, dus in- en uitchecken kan bij het woonhuis aan de voorzijde van de boerderij. We zijn op maandag en vrijdag altijd om de deur, maar mocht het onverhoopt voorkomen dat je even niemand treft bij het woonhuis, bel ons dan even via 0222 740 000, dan komen we er direct aan om je een warm welkom te heten.

Waar kan ik parkeren en/of elektrisch laden?

Je kunt je auto kosteloos parkeren op onze parkeerplaats op het terrein. Op het eiland geldt betaald parkeren op veel parkeerplaatsen en strandslagen. Kijk hier meer informatie.

Voor elektrische auto’s hebben we op dit moment geen laadpaal op ons erf. Wel kan er op veel plekken op het eiland opgeladen worden. Bekijk hier op welke plekken elektrische auto’s geladen kunnen worden. Wil je je auto opladen op ons erf? Bespreek dan altijd eerst met ons of dit mogelijk is tijdens jouw verblijf. Hiervoor brengen wij een standaard bedrag van een volledige lading in rekening.

Hoe is de huurprijs opgebouwd?

We zijn graag transparant over de kosten. De totale prijs is opgebouwd uit de volgende elementen:

  • Huurprijs van de accommodatie (incl. btw). Hierop komt nog:
  • Toeristenbelasting
  • Gratis bed- & badlinnenset
  • Eindschoonmaak is inbegrepen
  • Borg € 110,00 per geboekte accommodatie. Deze betaal je bij aankomst per PIN en ontvang je (enkele dagen) na vertrek weer teruggestort indien verder alles in orde is.
  • Optioneel: 1 Huisdier.
  • Optioneel: laadkosten elektrische auto’s (komt bovenop de huurprijs).

Heb je niet geboekt via onze eigen website? Dan kan het zijn dat er bij aankomst nog openstaande kosten zijn. Dit kun je checken bij de partij waar je hebt geboekt. Verder kun je kosteloos gebruik maken van een centrale wasmachine.

Aan reserveringskosten doen wij niet. De exacte prijs voor jouw geselecteerde data en accommodatie kun je vinden via ons boekingsysteem. Je kunt daarna de boeking eventueel ook direct online vastleggen.

Is er een BBQ aanwezig?

We hebben een BBQ bij iedere accommodatie staan. Houtskool en gereedschappen worden niet standaard meegeleverd. Na gebruik dienen de BBQ’s weer schoon achtergelaten te worden.

Hoe zit het met roken?

In al onze accommodaties mag niet worden gerookt.

Mag ik mijn huisdier meenemen?

In alle accommodaties is maximaal één huisdier toegestaan. Vink tijdens het boeken aan dat je een huisdier mee wilt brengen. Hiervoor gelden extra kosten.

Moet ik zelf nog iets meenemen?

De bedden zijn opgemaakt, er zijn twee douche handdoeken per gast per verblijf aanwezig en er is een keuken schoonmaakpakketje aanwezig. Keukenlinnen, douchesets, extra toiletpapier, vaatwasserblokjes, peper, zout, en koffiefilters zijn niet standaard inbegrepen en dien je zelf mee te nemen. Extra handdoeken zijn bij te boeken tegen meerprijs.

Wat voor koffiezetapparaat is aanwezig?

In alle accommodaties is een filter koffiezetapparaat aanwezig. Hier kunnen de standaard 1×4 filters in.

Is een kinderbed en/of kinderstoel aanwezig?

We hebben een aantal hoge kinderstoelen en babybedden op voorraad. Ze staan niet standaard in de accommodaties, maar je kunt ze kosteloos meeboeken (aanvinken als optie of ons mailen). Heb je meer dan twee kinderstoelen en/of bedden nodig laat het ons weten. Dit is op basis van beschikbaarheid mogelijk.

Is er bedlinnen aanwezig?

Ja, bedlinnen zijn aanwezig, net als een douche handdoekenset per gast.

Zijn er handdoeken aanwezig?

Er is per persoon per verblijf een set van een grote en kleine douche handdoek aanwezig. Een extra set kan bij het boeken bijgeboekt worden. Keukenlinnen zijn niet inbegrepen.

Is er een wasmachine aanwezig?

Ja er is een centrale wasmachine aanwezig die je kosteloos kunt gebruiken en in je accommodatie staat een droogrek. De wasmachine is centraal op het terrein gelegen. Je vindt hem als je vanaf de parkeerplaats langs de wegwijzer paal en het paadje naar achteren volgt aan je linkerhand. Een zwarte deur met een bordje met ‘Wasmachine’ erop. Bovendien is er in deze ruimte ook een centrale vriezer aanwezig die je mag gebruiken.

Ik heb een kortingscode, hoe werkt dit?

In onze boekingsmodule kun je je kortingscode toevoegen. Als de code geldig is zul je de korting in het boekingsoverzicht zien als kortingsbedrag of -percentage op de totaalprijs. Kortingscodes zijn alleen geldig op onze eigen website.

Hebben jullie een annuleringsverzekering?

We raden al onze gasten aan een reisverzekering aan te schaffen. Mocht je onverhoopt niet kunnen komen, dan kun je in bepaalde gevallen terugvallen op deze verzekering om gemaakte kosten te dekken. Wij verstrekken deze niet zelf, maar extern is dit zeker te regelen. Kijk hier voor meer info over reisverzekering die wij aanraden.

Daarnaast bieden wij een risicofonds aan. Deelneming aan het risicofonds vrijwaart je in bepaalde situaties tegen annuleringskosten  door overmacht en vrijwaart je tegen kosten conform onze annuleringsvoorwaarden. Hier gelden wel een aantal regels en voorwaarden voor. Kijk voor de gedetailleerde uitleg en van het risicofonds in onze boekingsvoorwaarden onder het hoofdstuk annuleringsvoorwaarden

Op welke dagen kan ik aankomen en vertrekken?

Aankomen op de maandag of vrijdag. Vertrekken kan op de maandag, vrijdag of zondag.

Staat je vraag hier niet tussen?