Veelgestelde vragen

Goed om te weten

Hoe laat kan in in- en uitchecken?

Inchecken kan op onze wisseldagen maandag en vrijdag vanaf 15.00 uur. Uitchecken op maandag of vrijdag kan tussen 9.00 en 10.00 uur. Ga je een dag eerder weg? Dan is later uitchecken geen probleem. Graag overleggen we dan bij aankomst alvast wanneer het uitchecken plaatsvindt. We hebben geen receptie, dus in- en uitchecken kan bij het woonhuis aan de voorzijde van de boerderij. We zijn op maandag en vrijdag altijd om de deur, maar mocht het onverhoopt voorkomen dat je even niemand treft bij het woonhuis, bel ons dan even via 0222 740 000, dan komen we er direct aan om je een warm welkom te heten.

Waar kan ik parkeren en/of elektrisch laden?

Je kunt je auto kosteloos parkeren op onze parkeerplaats op het terrein. Op het eiland geldt betaald parkeren op veel parkeerplaatsen en strandslagen. Kijk hier meer informatie. Voor elektrische auto's hebben we op dit moment geen laadpaal voor elektrische auto's op ons erf. Wel kan er op veel plekken op het eiland opgeladen worden. Bekijk hier op welke plekken elektrische auto's geladen kunnen worden.

Hoe is de huurprijs opgebouwd?

We zijn graag transparant over de kosten. De totale prijs is opgebouwd uit de volgende elementen:

  • Huurprijs van de accommodatie (incl. btw). Hierop komt nog:
  • Toeristenbelasting € 2,25 p.p.p.n.
  • Gratis bed- & badlinnenset
  • Gratis opgemaakte bedden
  • Schoonmaak is inbegrepen
  • Borg € 110,00 per geboekte accommodatie. Deze betaal je bij aankomst en ontvang je bij vertrek weer terug indien verder alles in orde is.
  • 1 Huisdier € 5 per nacht

Heb je niet geboekt via onze eigen website? Dan kan het zijn dat er bij aankomst nog openstaande kosten zijn. Dit kun je checken bij de partij waar je hebt geboekt. Verder kun je gebruik maken van een centrale wasmachine, waarbij wasmiddel aanwezig is. De kosten hiervoor zijn €4 (4x €1) per wasbeurt.

Aan reserveringskosten doen wij niet. De exacte prijs voor jouw geselecteerde data en accommodatie kun je vinden door hier te klikken. Je kunt daarna de boeking eventueel ook direct online vastleggen.

Is er een BBQ aanwezig?

We hebben twee BBQ's staan voor algemeen gebruik. Kolen en gereedschappen zijn niet inbegrepen. Deze mag je bij je tijdelijk bij je accommodatie neerzetten om te gebruiken. Graag wel weer even schoonmaken en terugzetten na gebruik.

Hoe zit het met roken?

In al onze accommodaties mag niet worden gerookt.

Mag ik mijn huisdier meenemen?

Dit verschilt per accommodatie. In accommodaties 'De Roggesloot' en 'De Slufter' zijn geen huisdieren toegestaan. In de overige accommodaties is maximaal één huisdier toegestaan. Vink tijdens het boeken aan dat je een huisdier mee wilt brengen. Kosten zijn € 5 per nacht.

Moet ik zelf nog iets meenemen?

De bedden zijn opgemaakt, er zijn twee douche handdoeken per gast per verblijf aanwezig en er is een keuken schoonmaakpakketje aanwezig. Keukenlinnen, douchesets, extra toiletpapier, vaatwasserblokjes en koffiefilters zijn niet standaard inbegrepen en dien je zelf mee te nemen. Extra handdoeken zijn bij te boeken tegen meerprijs.

Wat voor koffiezetapparaat is aanwezig?

In alle accommodaties is een filter koffiezetapparaat aanwezig. Hier kunnen de standaard 1x4 filters in.

Is een kinderbed en/of kinderstoel aanwezig?

We hebben een aantal hoge kinderstoelen en babybedden op voorraad. Ze staan niet standaard in de accommodaties, maar je kunt ze kosteloos meeboeken (aanvinken als optie of ons mailen). Heb je meer dan twee kinderstoelen en/of bedden nodig laat het ons weten. Dit is op basis van beschikbaarheid mogelijk.

Zijn de bedden opgemaakt?

Ja, alle bedden zijn voor je opgemaakt.

Zijn er handdoeken aanwezig?

Er is per persoon per verblijf een set van een grote en kleine douche handdoek aanwezig. Een extra set kan bij het boeken bijgeboekt worden. Keukenlinnen zijn niet inbegrepen.

Is er een wasmachine aanwezig?

Je kunt gebruik maken van een centrale wasmachine, waarbij wasmiddel aanwezig is. De kosten hiervoor zijn € 4 per wasbeurt. Dit is om onnodig gebruik te voorkomen, het onderhoud van de machine te betalen en omdat we niet willen dat onze gasten ervoor betalen als ze er geen gebruik van willen maken. De wasmachine is centraal op het terrein gelegen en in deze ruimte is ook een droogrekje aanwezig. Bovendien is er in deze ruimte ook een centrale vriezer aanwezig die je mag gebruiken.

Hoe werkt de TESO boot korting?

De TESO boot korting is alleen geldig op boekingen via onze eigen website hoevevianen.nl. Het bedrag wordt als korting van 37 euro in mindering gebracht op de huursom die je betaalt. Je dient bij de TESO dus een reguliere ticket te kopen aan het loket of online via teso.nl. De korting is niet geldig bovenop andere kortingen, tenzij anders vermeld.

Ik heb een kortingscode, hoe werkt dit?

In onze boekingsmodule kun je tijdens het reserveren bovenin het scherm een kortingscode toevoegen door op de tekst 'heeft u een kortingscode?' te klikken. Vul je e-mailadres en kortingscode in en dan kun je daarna de korting gebruiken. Als de code werkt zul je de korting in het boekingsoverbzicht zien als kortingsbedrag of percentage op de totaalprijs. Kortingscodes zijn alleen geldig op onze eigen website.

Hebben jullie een annuleringsverzekering?

We raden al onze gasten aan een reisverzekering aan te schaffen voor hun vakantie. Mocht je onverhoopt niet kunnen komen, dan kun je in bepaalde gevallen terugvallen op je verzekering om gemaakte kosten te dekken. Wij verstekken deze niet zelf. Wat wij wel aanbieden is een risicofonds. Deelneming aan het risicofonds vrijwaart je in bepaalde situaties tegen annuleringskosten  door overmacht en vrijwaart je tegen kosten conform onze annuleringsvoorwaarden. Hier gelden wel een aantal regels en voorwaarden voor. Kijk voor de gedetailleerde uitleg en van het risicofonds in onze boekingsvoorwaarden onder het hoofdstuk annuleringsvoorwaarden

@HoeveVianen

Volg ons op Instagram